wykład

Jeżeli mówimy, że mózg posiada dwie półkule odpowiadające za różne czynności życiowe, to moje myślenie podzieliłbym na trzy części: jedną duchową (rodzina, prywatność), drugą rozumną (nauka, rozwój), trzecią rozsądkową (praca zawodowa, samorząd). Część rozumna to między innymi kreowanie kierunków rozwoju uczelni, z którą od początku jestem bardzo emocjonalnie związany. Czy ona jest dla mnie najważniejsza?

Praca na uczelni przynosi wiele satysfakcji. Lubię chodzić na zajęcia i rozmawiać ze studentami. Moja profesja – zarządzanie, przekłada się na wiele aspektów naszego codziennego życia. Dlatego też, tak usilnie staram się wskrzesić chęć studiowania tego przedmiotu.Zarządzanie wiąże się z przedsiębiorczością. Wiele różnych przedsięwzięć uruchomiliśmy na uczelni z myślą właśnie o wspieraniu przedsiębiorczości akademickiej. Projekty „Krok do sukcesu”, „Wizualizacje w przemyśle i sztuce”, „Bliżej realiów rynkowych” to są moje sztandarowe osiągnięcia. Szkoda, że nie udało się wdrożyć projektu „Inkubator przedsiębiorczości akademickiej” bo byłby on hitem zarówno dla naszych studentów jak i kadry dydaktycznej. Tworzenie i uruchamianie przedsiębiorstw typu spin off oraz spin out stanowi przyszłość rozwoju uczelni wyższych. Może kiedyś jeszcze na naszej uczelni ktoś zrozumie, że projekty współfinansowane z środków Unii Europejskiej stanowią niepowtarzalną szansę rozwojową uczelni w Głogowie.

Projekty autorskie i współautorskie